«COVID-19: ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ» ΤΗΣ ΕΓΒΕ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
«COVID-19: ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ»
4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΕΝΩΣΗ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 

                                Ανάρτηση Υλικού Παρουσιάσεων Εισηγητών Επιμορφωτικού Σεμιναρίου ΠΕ11      

Σε συνέχεια της επιμορφωτικής δράσης που υλοποιήθηκε στις 26-03-2021με θέμα «Η Ενίσχυση τηςΦυσικής Δραστηριότητας στον Ελεύθερο Χρόνο Μαθητών/τριων (στην εποχή του COVID-19 και στην μετά COVID-19 εποχή», σας παραθέτουμε τους συνδέσμους των παρουσιάσεων των εισηγητών ως υποστηρικτικό υλικό.

1. Αξιοποίηση των εφαρμογών παρακολούθησης και καταγραφής Φυσικής Δραστηριότητας, η περίπτωση Google Fit,Κυριάκης Βάιος, Εκπ/κος ΠΕ11,ΥΦΑΣΧΑ Α/θμιας Αν. Αττικής https://drive.google.com/file/d/1w_-mTkTJbiaASFo2N36K228Yh_mz-Qje/view?usp=sharing

2. Καλές πρακτικές:Παρουσίαση δράσεων (τρόπος οργάνωσης των δραστηριοτήτων -ανταπόκριση των μαθητών/τριών -αποτελέσματα):

 α) Καλιαμπάκου Βένη, Εκπ/κος ΠΕ11, 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης,«ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ!(CHALLENGE!)»:https://drive.google.com/file/d/1zANr5wOs0u9_GKt_5vGhlswV5EsIiJaA/view?usp=sharingκαι Τσώκος Ηλίας, Εκπ/κος ΠΕ02, 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης, αναλυτικές οδηγίες συλλογής δεδομένων για το«ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ!(CHALLENGE!)»https://video.link/w/pa3gc

  β) Λυγουριώτη Μαρία-Ελπινίκη, Εκπ/κος ΠΕ11, Ζάννειο Πρότυπο Λύκειο Πειραιά: Δράση «ΑΘΛΟΣ» : https://docs.google.com/presentation/d/1FENNIKsLmPeauhXUD47EQuK3yZufBbXw/edit#slide=id.p2